SOMMARLOV!!!

Ja, så mkt skrek jag faktiskt...

Idag har vi haft slutvisning av projektet, och det gick som en dans trots väldigt lite sömn och gubbhosta på båda presenterande.
Jag har alltså sommarlov nu (jo, även om man går på högskolan har man faktiskt sommarlov) i en månad innan jag ska börja jobba på hotellet. :D
Den ni.

Dagens ord;
"AGROMANI " - överdriven lust för jordbruk, "plöjgalenskap".
hahaha


NU ska jag sänka en öl innan det blir bubbel och svenska jordgubbar med flickorna.


Final ikväll också, var det blir vet jag inte. SKÅL...men öl!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugan

Min mamma lider av agromani. Hon lider även av galenskap som innefattar att man älskar att såga, röja och klyva ved. Finns det ett ord för detta med?

2009-05-27 @ 19:08:09
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0