sköna maj...

Alla vet att allt bra brukar ha sin början i maj...alla som känner mig iaf ;)

Så blev det helt plötsligt just det...maj alltså. Jag måste nog erkänna att det är en av mina favoritmånader. Fint väder, glatt humör, valborg, en massa födelsedagar, fest, uteserveringar... you know it!

Jag har alldeles för lite motivation att sitta och designa till min blogg...så den kommer se ut såhär längre än jag tänkt. så är det.

Helgen bjöd på finbesök (eller bestök?) från hufvudstaden av mina boys, och dessutom kom fia från skåne och förgyllde. kanonersglad blev jag.

Fredag betydde: Östrastrandenpromenad med inbakad räserbajk-hämtning hos torben, chill med Louie, uteservering, bolagetrunda, fix, bål, namnfest, stök, "cuff `em!" ( eller HIM, mike?), inramling, cheeseburgare, återtåg, simon och jensa, G-däck.

Lördag betydde:  Eurostop (maaaat), Chill, "Grill", middag, GT, Gastons, Mååååååne, Skåne, Förväxling?, EfterRÖJ.

Söndag betydde: Soffhäng, Snake i fosterställning, slagsmål, vältande av burkar (jaaaa, alla av samma person), en förklaring om varför alla alltid blir så fulla i halmstad- "Det  är ngt med luftfuktigheten!" hahaha, och så lite plugg...

Min Lya ser ut som kriget och jag orkar inte städa idag... well. MAt har jag iaf  <3


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0