Livet som enbent- loggen (part 2) ;

Dåliga saker;

trappor
höga trösklar
isfläckar
att man inte är trollkarl och kan läka benet alt. trolla fram allt man behöver hämta
att behöva sticka en nål i magen varje dag
att inte kunna leka med hunden
att inte kunna ta sig ngnstans utan skjuts

Bra saker;

kaffe + cig under fläkten
läsa bok
uppassning


Imorgon är det först namnsdagsfirande för mig, mamma och syster...
sen är det julstök för hela slanten när Törners (4 pers) plus två makar och tre barn kommer (varav ett är helt nytt...spännande)
Blir redan trött i benet, och huvudet...för i år kan man inte fly någonstans ju.

( Tomten, om du läser det här. Jag vet att jag inte önskade mig mycket i år...så, om det inte är för mycket begärt skulle jag vilja ha antingen en tidsmaskin, så jag kan åka tillbaka och INTE kliva i gropen, eller sån Skeletoväx som de har i Harry Potter. Tack på förhand. )


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0