Så var det förbi

Lite vemodigt tycker jag alltid det känns när julen är över. Men det glömmer jag såsmåningom.

Syster och jag kom fram till att;
det i år var helt sjuuuukt mycket julklappar (bröderna, ni kanske borde fira på annat håll oftare ;) neeee)
Våra kusinbarn är bland det sötaste
Alla julklappar med "A" på är till Arvid
Det är konstigt att farmor får julklappar samtidigt som "de minsta barnen" FÖR...SOM arvid sa "hon är ju inte liten"
Det ultimata sättet för mig att ta mig fram borde vara en såndär "miniskida" som man hade när man var yngre
Är man krympling så kan man få nattvarden "på hemkörning" på midnattsmässan
Jag kommer ha sjukt starka armar, ett biffigt vänsterlår och ett kycklingben på höger sida när allt är över


Imorgon ska jag hem till Halmstad, jag kommer runt 8 på kvällen...någon som vill hämta mig och mina kryckor?

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0