sista paret ut...

Kan man ju leka på midsomar/nyår.
Det kommer ju inte jag göra idag...då ett av benen är inpaketerat i diverse gips och grejjer.

Sista dagen på Sthlmsåret (08) och så småningom kommer det komma ngn form av krönika...men inte nu, för jag orkar inte och foten gör ont.
funderar på att ta lite moffe nu, det är ju ändå ganska många timmar kvar tills tid för alkohol.

Lina har gjort min dag (natt) inatt när jag drömde. Jag var apatisk och deppig och Lina såg till att hämta hit stretch, så jag hade något att leka med i min invaliditet. hahaha.
Lina vet hur man gör "paketet från täby" lycklig. Pege med...hon har städat :D


Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugz

Sv: Ja han är ju gammelpållen på hela 16 år imorgon!



Ha ett Gott Nytt År du med, trots gips och shit. Familjen hälsar. Iaf Nikki som försöker döda tangentbodet.

2008-12-31 @ 13:34:41
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0