härmapa...

Jag tänker härma min fruga vansinnet och lägga in en liten "Q and A" del i min blogg för dagen.
Here goes...

Vart är du någonstans? Hemma på kungliga Östergård
Favorit sås? Aioli, om Colin har gjort den
Vad gjorde du på toaletten senast? Kissade
Rimma på topp? Kopp (tänker inte falla för frestelsen)
Äter du smörpopcorn eller vanliga? Vilket som
Estrella eller OLW? Äter sällan chips, men Estrella isf.
Dansar du framför spegeln innan du ska gå ut? Jag dansar ALLTID.
Har du någon gång sett ett helt avsnitt av "Sjunde Himlen"? Inte utan att somna tror jag.
Vilken är din bästa raggningsreplik? " Jag tänte gå hem nu....Nehe? skit i det då " Worked like a charm
Ris eller nudlar? Ris.
Hockeyspelare eller fotbollsspelare? Fussball! De hockeykillar jag träffat har varit för buffliga
Ringa eller smsa? Smsa, det är spännande (nörd)
Har du någon gång sett ett kort på dig själv och tänkt att "fan vad jag är snygg!"? Japp, det har hänt
Lussebullar eller pepparkakor? Pepparkakor, helst i lustiga former...som våra på julfesten
Hårda eller mjuka paket? Paket överhuvudtaget.
Vad ser du om du tittar åt vänster? Mina deko-fjärilar och PGs sovstol
Utanför närmsta fönster då? Utemöblerna och min grill
Vad heter/hette din morfar i andranamn? Arthur
Vem var din idol när du var 12 år? Detär damnit tio år sedan, jag kan verkligen inte minnas det.
Rosor eller liljor? Rosor.
Vilken var anledningen till att du grät senast? En vän som gjorde mig ledsen.
Har du en smyglunar? Är det ett ord?
Vad är det för färg på dina underkläder?
 Har inga på mig nu.
snackar du mycket skit? Beror nog på vem man frågar
Har du någon gång ätit en snorkuse? Hahaha
Vem tycker du är snyggast i Spice Girls? Geri
Har du någon gång varit attraherad av någon i din klass/på ditt jobb? ATT jag har
Kan du fortsättningen på den här låttexten "800 gra-ader....." ? : Du kan lita på mig, du kan lita på mig..
Brukar du ta en återställare?: Det har hänt *tittar bort och låtsas som det regnar*
Vill du ha barn snart? Nej jag studerar och har ingen karl
Vad ska dina barn heta?  Kan man väl aldrig säga i förskott helt säkert, men jag har tänkt på Lily och Ellen till en flicka och Arthur och Lukas till en pojk.
Vem pratade du senast i telefon med? Min arbetskamrat Malin
Vem sms:ade du med senast då? Esset tror jag
Vad ska du göra om du vann 75 kronor på en trisslott? Jag skulle ta 50 spänn och en ny lott.
Tycker du om barn? I små doser
Vilken låt laddade du hem senast? Minns inte, kan nog ha varit ngt med .N.E.R.D.
Läser du sexspalten i Aftonbladet? Nej jag använder typ bara deras korsord.
Prenumererat på OKEJ eller KP? Nej
Blivit avkastad av en häst? Ja, multipla tillfällen.
Brutit armen? Nej.
Slagit någon medvetet? Ja, när jag varit riktigt arg.
Skämt ut dig för din chef? Nej inte som jag minns
Pratat i mobil under en biofilm? Ja, fast bara väst "e på bio, ringer sen", när folk inte fattat att man inte kan snacka när man tryckt bort dem tio ggr.
Fått sparken? Nix.

Har du utövat sporten curling? Jadå, jag gick i Danderyds gymnasium, kommunen danderyd är sjukt besatt av curling
Vem skulle du helst dejta, Tomas Brolin eller Dr Alban? Tomas, som han var förr
Rutit eller randigt? Rutigt.
Har du vaknat upp med någon som du inte vet vem det är? Det har nog hänt ja
Vad har din bästa kompis för färg på tandborsten? Jag tror att Linas är blå iaf.
Kort eller lång? Jag är kort, han ska vara lång (iaf relativt till mig, men det är ju inte så svårt)
Keps eller mössa? Mössa
Stark senap eller johnnys? Inget av dom, senap är inte min grej
Vad skulle du välja: ha två näsor eller prata i falsett? Prata i falsett.

Vad borde du göra nu istället för det här: Vet inte...sova kanske?
Så! Nu är du klar. Vad ska du göra nu? Chilla lite och tänka ut vad jag ska ha på mig/med mig imorgon på roadtripen.


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0