tvära kast...

Nu kanske ni tänker att jag var asdepp och kommer fortsätta med det ett tag till...

ICKE!

Jag tänker för i hela helskotta inte vara deppig, för det tjänar inget till.
Även om vissa kvällar känns ruggigt ensamma och trista måste man ju se guldkornen. Ikväll är guldkornet ELK, ja som i älg... Erica, Lina och Klara. Vi är för tusan bland det bästa man kan hitta i hstd i humorväg!
Vi är fortsatt förvånade över att det inte finns ett system med kölapp för att få ha oss hos sig...för det borde det verkligen göra.
Jag är fortfarande ( efter nästan exakt ett år) så sjuuuuuuukt nöjd över att jag flyttade hit och så himla glad över alla jag lärt känna och älska här. (Alla hemma får missförstå mig rätt...jag saknar er och ni betyder mycket, men mitt liv just nu är här...and I love it!!!)

Nu ska vi (sista natten innan terminsstart) snart ut en sväng på stan och ta en öl. Vad gör vi?
Nu Kör Vi!!! (skål för ett läsår som blir bättre än det förra)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0