Glad Påsk...innerligt

Idag är det påskafton, så glad påsk på er.
Förra året önskade vi en pensionär här i huset glad påsk.
Hon blev så glad att hon blev tårögd och svarade " Detsamma, glad påsk...INNERLIGT!" tanter är söta.

Torsdagen var smått stökig (otippat?) och igår var vi väldigt chill och den enda riktiga aktiviteten var att knalla bort till bolmens och sätta oss och umgås. Min sambo och PeGe (krägg) tyckte att det var passande att dra till stan, det tyckte inte jag...så jag gick hem istället.
Eftersom jag ogillar att gå ensam på natten så ringde jag gud och hela världen (som vanligt) på vägen hem, och fick prata med lite kul folk.

NU ska jag snart ut i solen och hänga resten av dagen, och ikväll blir det väl säkerligen lite kalas igen.




Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0