intresseklubben?

Sedan sist har det nog inte hänt så mkt spännande att skriva om.
Tyvärr.

Jag har haft planeringsdag med ÖS (bra) Möte med projektarbetets studentinsppiiratör (bra) handledning (rätt bra) planer på att ta tag i promenader och situps igen (bra tänkt)
SÄMST tv-kväll tack vare f-ing hockeyfinalerna. Alltså, jag tycker verkligen inte att SJU matcher känns final, och dessutom behöver man väl int visa ALLA på bästa sändningstid och knuffa undan riktiga tv- program?
(dåligt)

Småbittert faktiskt.
Men,men...nu är det bara att ta tag i dagen på bästa sätt. Kan nog bli jobb på pubn ikväll...om jag inte känner att vi skrivit för lite under dagen och spenderar kvällen med Word och tangentknapprande.
JAg är rätt tråkig nu.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0