riding with style?

Jag satt en sväng på kommandobryggan (som är den upphöjda verandan hemma hos mina föräldrar) idag. Dels för att dricka en kopp kaffe, och dels för att spana på förbipasserande.

Ja...jag gillar att kolla på folk, jag kommer bli en utmärkt kärring senare i livet.

Det ovanligaste jag såg idag var en man i 45-55 årsåldern som kom cyklande. Inget direkt ovanligt med en herre på cykel.
Däremot känns det lite småovanligt att han  cyklade på en ganska pimpad "cruiser" och att han DESSUTOM hade frack!

Jag fick kolla två gånger så jag inte fått ngt skumt i mitt kaffe.
Men, visst var det så. en herre på cruiser...i frack.

Har ni sett något kul idag?


Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugo

Haha, förvånar det dig om jag säger att jag är besatt av att titta på folk och att jag springer fram till fönstret varje gång det passerar någon? Ibland brukar jag sitta och titta och hitta på historier om alla förbipasserande. Är du säker på att vi inte skildes åt vid födseln?

2009-04-28 @ 22:04:19
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0