I bet you think this song is about you...

Efter gårdagens inlägg skuttade (eller nja) jag hem till lägenheten för att se om mitt eftersända kort (som pappa skickade ONSDAG förra veckan) mot alla odds faktiskt hade kommit fram och alltså inte försvunnit i (f-ing) postgången. Jag kan ju säga att jag inte hade höga förhoppningar.

MEHN (tony) när jag öpnade dörren låg det där (likt ett brev på posten..."haha") och jag blev nästan barnsligt lycklig.
Denna lycka i kombination med att jag kände mig ovanligt hurtig (hade ju gått till och från skolan helt utan krycka för första gången på länge) gjorde att jag ville GÖRA ngt.

Detta resulterade i;
plockning, torkning, diskning och dammsugning i köket
klädplock, vikning och dammsugning och dammtork i mitt sovrum.
utbärande av "duschstolarna" till uteplatsen
fimpstädning/askoppstömning på gypsy-uteplatsen (OMG- det var så mycket...vidrigt nr.1)
vikning av kläder och plock i Linas rum/Vardagsrummet
bortstädning av tomma schampooflaskor i badrummet
åtgärd åt de återkommande översvämningarna i duschen (- golvbrunnsrensning. VIDRIGT nr.2)
glaskross-sortering
samtal till kära pappsen.

jag var sjukt duktig helt enkelt.

Kvällen utvecklades trevligt med sambomiddag och snack.
Sedan kom det konstiga. En viss herre (MM) förvirrar mig mkt, och han verkar ha fått fel ide´ om mig.
Som om han tror att det finns någon galen känsla bakom våra konversationer.
Slappna av, jag har inte tänkt ringa dig inför alla hjärtans, jag har ingen plan på att inom en snar framtid sortera din tvätt och jag har ännu inte börjat planera ett bröllop med dig.
Punkt.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Emmie

"Jag har ingen plan på att inom en snart framtid vika din tvätt..." Haha! Du är underbar, Klara!

2009-02-12 @ 10:28:39
URL: http://emeliejohannamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0