min vän emma..pepp

Jag har en vän som heter emma cunow.
Emma har varit en (av många) klippor under min tid som krympling, iochmed att hon agerat chaffis åt kryckan.
Emma har en söt egenskap, hon kan bli "skitanersigpepp" över nästan vad som helst.
Idag tillexempel blev hon helt tokigt pepp över att hon kunde ha linas nya kjol. Hon tokade ur och skulle prova ALLT! alltalltallt, "finns det inget mer jag kan prova?"
Jodu, emma du kan prova away i min garderob...dock är det nog inte så troligt att mina kläder (fit för en 1,60 lång-ryttarlårförsedd-bredaxlad knasboll) passar ;) haha
Nu är emma pepp över att berätta om dagen, hon vaknade imorse av att ngn tog på henne...tillexempel.
Emma är underhållning i en liten låda.

här har ni hennes blogg http://angelwithoutwings.blogg.se om ni skulle vilja läsa hennes peppighet!!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0