Dåligt

...dåligt...dåligt!
Jag är för dålig för att blogga.

Nej...eller jo lite ju. Lite för dåligt uppdaterat på senaste, men då har jag faktiskt haft en massa annat för mig. Helt enkelt.

Lördag; Jossi och Krägg kom hit och gjord stan osäker med oss.
Söndag; Chill med Emma och Lina mest hela dagen.
Måndag; sovmorgon, skola, marknadsarbete, kaffe med erica, fikachill med staberna inför medlemsmötet, medlemsmöte, öl på kåren efter mötet. Mkt trevligt.

NU är det tisdag, och jag har varit vaken sedan 07.53, dock vägrade jag inse att jag var för vaken för at somna om förrän klockan 08.33. Fortfarande så är spontanuppvak/uppstigning innan klockan 9 inget normalt när man sovit typ 4 h. Eller?
Jahaja, Lina ligger fortfarande och sover och jag misstänkr att hon inte vill gå upp än. Jag dricker kaffe och läser bloggar. Snart blir ju dock det tråkigt. Vadska jag då hitta på?


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0