duktig flicka!

Dagen i korthet.

väcks av ett sms, skiter i det och somnar om.

En timme senare ringer personen som skickade smset, varpå jag låter bli att svara (för att inte avslöja att jag just vaknat genom min morgonröst...som ju är ÄNNU mörkare än min "vanliga") och skickar ist. ett sms och frågar vad det är frågan om.
Tyvärr var det  tvunget att pratas i telefon iaf, så det var ju bara att pallra sig upp, harkla sig lite, dricka lite vatten och ringa upp.

Sedan vart det frukost, städning till BSB och Absolute Music 38, dusch och nu är dagen öppen.
Ska väl trava in och träffa extrafamiljen, posta ett brev och umgås lite.

VAd har ni haft för er änsålänge, och vad ska ni göra?


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0