Egentligen...

hade jag ju ikväll tänkt berätta om att jag varit hos Lou och förberett inför onsdagen, då jag ska få plocka fram mitt alterego PP igen.
Vi är ganska lika egentligen. PP är dock liiiite mer högljudd, lite mer iskall, lite mer skadeglad och lite mer goth än Klara
PP står för Purple Pain, för de som inte är riktigt invigda i sammanhanget.
Jag är taggad. Onsdag kommer bli bra.

Just nu är jag dock återigen sömnlös, så jag rättade lite nollearbete, började läsa det vi ska opponera på och sorterade mail. Lite tröttare nu ska jag erkänna, så snart får nog telefonen sällskap av datorn på golvet.

Om jag hade en badanka (eller man kanske borde ha ett badkar först?) hursom så skulle min badanka of choice se ut typ såhär;

One mean bird.


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0