Ett midsommarnattskn...

Är det inte förresten helt sjuuuukt mycket folk som fyller år i mitten/slutet av mars?

jag tycker det är otroligt många iaf.
Och som brukligt måste jag då räkna efter när alla dessa födelsedagsbarn rimligen "tillverkades".

Midsommarafton känns rimligt...eller iaf på någon slags sommarfest eller dylikt.
Så det så. Nu är det ju naturligtvis inte så att jag hävdar att ALLA är tillverkade just på midsommarafton.

Själv är jag född i mitten av Maj...
Alltså tror jag stenhårt på att jag är tillverkad i sviterna av en kräftskiva eller så.

Vad tror ni? Synpunkter?


Over and Out 

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag vet iallafall att Nikki är tillverkad på en bilträff i Linköping, den 9 juni 2007, vilken resulterade i att hon föddes den 15 mars (12 dagar över tiden). Det var fylla och fest och elsk påstår att det är lättare att bli på smällen när man är packad.

2009-03-23 @ 08:43:55
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Louise

Kräftskivebarn är de bästa, eller? ;)

2009-03-23 @ 11:42:15
Postat av: Sparv

Satt och diskutera precis samma sak med någon människa här om dagen och fick omgående förklarat för mig (precis som att jag var en idiot) att folk knullar en jävla massa kring midsommar, uppenbarligen inte bara jag som direkt drar den kopplingen, fint och se att det finns fler som jag som faktiskt behöver tänka efter för att inse när samlaget fullbordades...

2009-03-23 @ 12:09:44
URL: http://sparvsmobil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0