jag har sagt det förut...

och jag säger det igen,

Det där med dygnsrytm är inte min paradgren direkt!

Återigen sitter jag sent på natten (eller aaaastidigt på morgonen) och kan inte sova.
Iochförsig har jag ju fått annat gjort, sorterat lite mail och skrivit ihop ett smörigt brev till de företag som ställer ut på KAD imorgon. Jag ska försöka kroka på några utställare till Nestorns mässa på Nollningen, nämligen.

Nu däremot börjar klockslaget göra sig påmint och jag ska väl sova...eller ja jag ska lägga ifrån mig datorn, släcka lampan och blunda iaf.
Vad jag tror jag behöver är någon som tröttar ut mig lite...sen kan man ju tolka det som man vill (gör gärna det!)

dags för kudden ett par timmar då.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0