Jag har tråkigt...



Och gör därför ett test jag hittade på http://monixx.blogg.se 

Man öppnar msn tydligen och svarar....here goes;

Tycker du nummer 12 är snygg? Hehe, ja det tycker jag.

Skulle du kunna krama nummer sju? Acke, ja det skulle nog inte vara några problem

Hatar du nummer 3? HAha, Monixx...jag var nr tre på hennes med. Självklart hatar jag inte henne

Känner du nummer fyra? Johan a.k.a "Daddy". Honom känner jag

Skulle du pussa nummer tio? Hmm, Aik-Oscar. Ja, han skulle nog bli förvånad.

Har du träffat nummer tjugotre? Michael har jag träffat ett par ggr.

Hur är nummer trettiotre? Hbg-Rickard..han är skånsk och rolig.

Har du varit kär i nummer arton? John Olsson, nej det har jag inte.

Vem är konstigast av alla online-kontakter? Hmmmm, jag tror jag spar på den faktiskt.




Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0