Men chilla...

I många fall kan jag tycka att det är lite underhållande med folk som blir till sig eller reagerar liiite för starkt på en "skitsak" eller övertolkar något så att det i deras värld är något JÄTTEviktigt, medan det i min värld inte är enormt viktigt/fantastiskt/spännande.

Ibland kan det dock gå överstyr, och då vill jag bara säga åt folk att chilla lite.
två saker idag har varit riktiga "men chilla" -tillfällen.

Folk som blir upprörda över (enligt mig) lite småonödiga saker, utan att se till det bra i situationen... Men chilla.
Jag tänker inte kommentera mer än så, därför att jag finner att debatter/diskussioner i ämnet sprungit iväg lite just när det sker genom kanalen internet.

När man märker att något man gjort blivit snedtolkat och uppförstorat till helt fel proportioner...åhnej, men chilla.
Återigen (konstigt nog till en annan person, denna gång tar jag i med avgrundsrösten)  Jag är inte, upprepar INTE kär/betuttad/förälskad/förtjust bara för att jag är glad och trevlig mot någon. Det finns i min plan för de närmsta månaderna inga parmiddagar, samboavtal, matchande träningsoveraller eller dylikt. Jag fattar inte vad problemet är, helt seriöst.


Over and Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0