När praoeleven får bestämma...

Ofta säger jag och min sambo "Nu snubblade ngn prao-elev på Femman på en sladd igen" när det exempelvis blir tillfälligt avbrott, textningen blir fel eller liknande när vi ser på tv.

Igår såg jag och Emma spår av prao-eleven även på ICA Maxi.
Såhär kan det se ut om man låter prao-eleven skriva ut skyltarna till "veckans vara" eller vad det nu kan VARA (haha, emma cunow)



Kanske syns det inte TYDLIGAST... men på den gula skylten står det "FestMachall" (vilket jag tycker låter jättekul) och på den svarta etiketten på den faktiska varan står det tydligt (för ögat) "FestMaRschall"
Grattis ICA, bra jobbat.   Jag var tvungen Emma...



Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugo

HAHA!

2009-03-31 @ 17:16:43
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0