aktivitet...

Nu var det ju ett par dagar sedan jag skrev sist, har haft fullt upp med annat, känns som det inte gått en dag utan inplanerad "viktig" aktivitet. 

Ons-Mån spenderades hemma hos familjen, skönt men ändå lite jobbigt. ( jag hann inte träffa dem så mkt som jag velat).
Sthlms- aktiviteterna:
Mys och slapp med systeryster.
Middag hos Schnuffie med henne och Angelique, vi lärde oss om "Jesses såser" haha.
Middag med tillhörande stand-up på Norra brunn ( som jag saknade min gamla lgh när vi gick förbi!)
Snabb runda förbi haket, hälsa på lite gamla rävar och ta ett par järn.
Efterfest hos Luddes syster, stökigt så det förslår.
Uppvärmning inför Tegel hos Richie, "Grabbkväll" dvs. haha ( DÅÅÅÅ FÅR DU!- jag måste tipsa om att söka på Grotesco- ett kilo mjöl på youtube...)
Missbruketkväll med MÅNGA bekanta ansikten.
Premiär på Råsunda.
Filmkväll med SysterYster.
 
Väl tillbaka i Halmstad nu iaf. och som det rullar på!
Hann ju knappt landa innan alla åtaganden och måsten sköljde över mig. Alltifrån bortkomna fusknollor, skolarbeten inklusive posters,papers och opponeringar till ett sjukt upplagt schema denna delkurs ( Skön T att inte ens lärarna fattar hur det ska vara).
Möten, planeringar och inlämningar...suck suck suck.
Som om det inte vore nog med uppståndelse så födde min kusin sitt första barn natten till onsdag ( Grattis Elin!)

Hstds- aktiviteterna: ( kommande that is)
Ikväll har Club 4 premiär på Lilla Helfvetet, kommer nog bli kanonbra.
Imorgon ska Louise, Christian och jag ta tag i nollnongsgrejjor vi måste fixa med. vi måste betala AG också. Kvällen ägnas troligen åt power-chill (som mike skulle sagt).
Lördag måste jag på dagen försöka ha tag i min grupp till nästa veckas skolarbete och jobba järnet med att bli klar.
Lördag kväll, ev. utgång, men vi får se hur bra det går.
Söndag blir kanske mer skoltjaffs...

Sedan tillkommer det väl säkerligen en hel drös med grejjjor, men jag orkar inte ens tänka på det nu. System overload!!! 

Som om det inte vore nog så har jag skaffat mig en till aktivitet i form av en pilatesboll, träning är ju som bekant inte träning om man bara snackar om det ; )

Snart seminarium om könsperspektiv...mmm can´t wait.


Over and Out



Kommentarer
Postat av: M.

mycke plugg? asså... coolt... chilla å kröka så löser det sig...

2008-04-03 @ 17:44:56
URL: http://mickehull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0