inspiration...

mmm.

Alltså, jag vet att jag har varit totalt KASS på att uppdatera, jag har faktiskt en anledning(ar) till detta...

Jag har haft väldans rörigt i och runtomkring skolan, delkurs med stökigaste schemat, möten till tusen, gasquer, Gotlandsplanering, you name it.

Utöver detta är väl den största anledningen till frånvaron av uppdatering just som titeln avslöjar "Inspiration"...
Många långa dagar i skolan resulterar i total tömning av inspiration och motivation till att skriva ngt kreativt, och då jag inte riktigt tror på att skriva "bara för att skriva ngt" så besparar jag er de inlägg som hade blivit av i sådana stunder. ( vi snackar ennioåringsdagbok-stuk, typ "idag har jag vaknat, ätit frukost, varit i skolan, träffat XXXX" osv.)

Har jag inte haft total frånvaro av inspiration har jag haft alldeles för mkt just sådan, och jag vill ju liksom inte skriva bloggar i romanformat- speciellt inte då folk klagat på att mina inlägg ofta är "för långa för att läsa".
Banta ner inläggen kan verka lättare än det faktiskt är.

Veckan som passerat har väl iaf bjudit på saker jag kan försöka lista i typ punktform;

Lyckad premiär av Club 4 (avslutade väl kanske inte kvällen på bästa sätt menmen)
Heldags nolle-planering med Louise (och Christian)
En sjukt random lördagskväll ( jag har typ inga kommentarer...alls)
Skola
Skola
Skola
80-talsGasque (Mycket lyckad, även om själva kårenkvällen vart rätt underlig, mkt tack vare en person...som alltid)
Möte m klassen. (gick väl rätt bra)
En bra fredag; bra skoldag, tvätt, träning, samtal med syster, mail från exil-bror, myskväll med två av de bästa.
Idag hitills; långpromenad, stretching, bolaget-runda.

Ikväll kan man väl bara spå om änsålänge...vi VET att det kommer finnas alkohol, tjejjerna, dance-mania hos malin, min kamera... sen vet vi ju inte. ;) ( jag vill inte ens gissa, då de senaste utgångarna slutat så jefla random för mig.)

Jag vet en person jag gärna skulle vilja träffa.
Jag vet en person jag verkligen inte vill träffa.

Nu ska jag söka annan typ av inspiration. vad ska man dra på sig i afton då?


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0