what´s goin´on...

Mitt förra inlägg kanske inte var så pepp...Jag skyller detta på bloggens drift, det gick sisådär halvbra när jag skulle uppdatera, så att säga.

Nu har jag dock tagit mig för lite mer och det har varit mest trevligheter.

Grillchill med gänget jag gillar (flintasteken var det sjukaste på länge)
Beachbetonade Bolmensplanen (mest hängperfekt ställe just nu)
Alkoholutbildning (jo, man tänker till lite faktiskt)
Avslut av delkursen (jag fick bl.a lära mig att jag "inte är så många cm över havet"...känns skön  T )
Invigning med tillhörande stök
Vårfestivalen med ännu mer stök (danska, utelåsning, en drink eller två)

Mystiska saker händer, vissa människor blir bara konstigare och konstigare. Man tror man känner ngn liksom...Vill egentligen bara veta vad som hänt, för det är så otroligt tråkigt att bara glida ifrån det på det här viset. Jag vill veta varför det här beteendet helt plötsligt dykt upp?

Roligare då, nästa helg kommer det nog fint folk från hemtrakten och det ska vi såklart fira (trots att vi MKV:are har ett gediget rykte om oss att vara sena på flaskan *visslar och tittar bort*)

En längtan och saknad som bara växer...
Nätter på krogen, vars enda fokus tidigare låg på att fånga ögonblicket och ha roligt just då, har bytts ut till viss del mot en saknad och längtan redan på förfesten. Längtar efter att känna ett till hjärtslag brevid mig innan jag somnar, men saknar fokus och motivation....vårkänslig? skojjaru!

Kommande vecka blir väl säkert fullspäckad den med. Men det är väl bara kul och utvecklande.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0