Back in T-town...

Så åkte jag hem till kära norrort och klungliga hufvudstaden igen, lite hastigt och lustigt blev det, men ändå mycket välkommet ( speciellt av mamma, som nog är ensam lite för mkt när lärar-pappa har sommarlov och är på landet)
Innan jag återtågar till vilda västkusten ska jag hinna med en sväng till centrum imorgon, fotbad, tvätt, ompackning.
På torsdag kommer exil-bror hem till sverige och vi ska till landstället över helgen och gå på fotboll på söndag.
Sedan väntar ett par dagar i sthlm med syskonen och vänner, sedan drar jag åter till den händiga staden.

Känner dock på mig att jag kommer börja längta tillbaka redan...mmmm imorgon?
Det är JÄTTEskönt att vara hemma och träffa alla, men...iaf. ;)

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Torben

Bara dra från Halmstad sådär .. så jävla dålig stil

2008-08-06 @ 16:44:12
URL: http://tjoub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0