Ölivet...

Nu (eller egentligen igår) är jag tillbaka från det älskade ölivet på hälsinglands riviera.
Det är alltid lika skön  T och avkopplande att få åka dit och bara vara... Utvilad och med nyladdade batterier är jag tillbaka i t-town och mammas villa, även det skön  T

Vad blir det av denna vecka då? ( troligen återvänder jag till vilda västkusten på fredag i sällskap med kära torben darling :D )
Ikväll blir det film, fotbad och diverse spa med syster och bror,
Imorgon blir det kräftskiva med en herrans massa känt och okänt folk
På onsdag är en del av släkten över på middag och jag ska träffa ett av kusinbarnen för första gången, spännande.
Torsdag vet jag inte än...men det kommer väl.
fredag, tidig buss/tåg till Norpan...som det ser ut nu.

F.Ö Saknar jag ju alla där hemma i windy city, och hoppas att lägenheten står kvar när jag väl kommer ;)
NU ska jag nog ta och göra ngt vettigare än detta.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag läste öl-livet. Hm, vet blev förvånad? Jag har verkligen abstinens efter alkohol nu.

2008-08-11 @ 21:58:35
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0