...därav namnet

Alla sitter och pluggar/jobbar på opinionsbildningsuppgiften.

Det är tråkigt, eftersom jag då helt sonika får sitta och uggla i min ensamhet.
Borde inte jag också plugga/jobba då?
nej, för min grupp är klara, vilket betyder att det är ju jag också...Klara alltså, därav namnet.

Nu börjar det bli på tok för segt att sitta i skolan och se ut som man gör ngt vettigt, fast å andra sidan så känns det väl som att om jag går hem kommer jag ändå inte göra ngt vettigt/vettigare och dessutom kommer jag VERKLIGEN inte se ut som jag gör ngt vettigt, då jag har en tendens att se ut precis hursomhelst när jag är hemma (speciellt om jag lyssnar på musik)

Är det såhär det ska vara? Ska jag alltså gå hem och kolla om pernilla är hemma och eventuellt se ut precis hur som helst till musik?
Vettig tisdag isf.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0