domedagen

så var det den där dagen, domedagen.

Idag ska jag till sjukan igen för röntgen och koll av hur benet läkt sedan sist.
Jag är nervös.
Med min vanliga tur har det väl läkt helt åt helvete, och de måste öpna upp skiten och skruva, såga och ha sig, och tillslut får jag ha gips i en sådär fyra månader.
Så, nu har jag ställt in mig på "det värsta", så att jag inte blir alltför ledsen om det nu blir så.

I skrivande stund chillar jag i sängen med min nya fina dator,PG har satt på käff, och livet är väl rätt ok iaf.

Ojdå, Emma kommer om typ en halvtimme, då kanske jag skulle sätta fart...jag menar jag är inte direkt lika snabb nuförtiden.
Återkommer senare om läkarbesöket.


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0