en insikt, två insekter

Jag var så till mig i mitt förra inlägg, att jag glömde bort två saker jag kommit till insikt om sedan sist.

1. Det finns säkert en "Sjusovargen", detta tror jag för att för ett par år sedan sprängdes en lägenhet ( då snackar vi TOTALT) i ett hus i direkt anslutning till huset där min bror bodde. Det vaknade folk flera kvarter bort. Bror, däremot ryckte inte ens på ett ögonlock.
inatt/imorse har det varit en kraftig jordbävning i södra Sverige, väldigt många här i Hstd har vaknat av att sängen skakar osv...jag däremot...sov som en prinsessa. Jag skyller på att det ligger i släkten.

2. Jag kanske håller på att bli tant.
Varför? Jo, för jag var att i kiosken i skolan idag. Jag skulle bara ha kaffe och en clementin. MEN, de bjöd på pepparkakor framme vid disken, och jag kom på mig själv med att le lite för mig själv och tycka att "vad trevligt, bli bjuden på kaka till kaffet"  =  TANT!!!

hjälp...det känns farligt. sjusovartant= ingen bra kontaktannons


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sparv

Kan säga att jag ändå sedan tidigare hittat dig! DET DU! Gooooooooo! (live)

2008-12-16 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0