F...... Segdag

Jag har tråkigt.
jättetråkigt.
otroligt jefla fantastiskt tråkigt.

Jag sitter i skolan och har en timme att slå ihjäl innan seminariedags. Vad kan man göra med den timmen?
Man kan;
läsa de texter man bör ha opponerat på till seminariet
börja bygga hemsidan
slösurfa runt på diverse onödiga sidor
läsa bloggar
terrorisera folk på facebook
skriva blogg
fundera över resten av dagen/kvällen
gäspa
klura på vad det är som "byt ut"-studenten har så fantastiskt roligt åt i sitt hörn av datasalen
gå över till den andra datasalen och störa folk som skriver C-uppsats.
gå och köpa mer kaffe, och ta en cig på det.

Japp, jag tror nog att jag hinner med det mesta på listan...bortsett från de två översta punkterna - då de känns alltför krävande just nu.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0