glömde ju faktist...

Igår var jag på (håll i er alla därhemma i sthlm) Ge-Kås i ULLARED!
Jag har aldrig tidigare varit där, och någon gång måste ju vara den första. Sagt och gjort - jag, lina och lou packade in oss i bilen kl 9 på morgonen och drog dit.

Mitt första intryck?
ja, alltså om man står ut med alla tanter med sylvassa armbågar och topptrimmade kundvagnar samt den enorma ytan med en sjuk massa prylar så får man nog en hel del ut av att åka dit faktiskt.

Och vad fick jag med mig hem då?
(andas in)
Schampoo
Balsam
Duschcreme
Lotion
Peeling
Babyolja
Smink
Kryddor
Pastasås
Tavlor till vardagsrummet
Ljusstakar
Ett fat
Ett bäddset
Strumpor
Ett assnyggt underklädesset
Post-it lappar

hmmmm....var det ngt mer?
Ja men just ja, jag köpte ju lite ljus också.
Eller asså, det är ju en underdrift...jag köpte hely sjuuuukt mycket ljus faktiskt.
NU är alltså min lägenhet sådär mysigt stearinupplyst igen :)

Dessutom hittade jag ju ett par skor på "sko-Boo" (ja, man får skratta åt namnet) som jag redan är kär i, plain svarta pumps från Replay, billigt!

Tur för mig att jag inte rider just nu, för då hade det inte funnits plats i bilen för allt jag hade köpt ;)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0