kärringlukt och namnbyte.

De störda människorna som befolkar Östrergård normalt en söndag brukar vara en duo...
Idag fick de dock sällskap av smalbenet peegee och blev alltså istället en trio. En mycket störd sådan.

Lina och peegee ligger borta i andra soffan och myser och skrattar brallorna av sig åt ett namn på en kvinna som jobbar för SäPo.
Jag å andra sidan. chillar som fan i min soffa tillsammans med mina kuddar.

Vi har kommit fram till följande ikväll;
Peges puder luktar kärring
Lina ska byta förnamn så att hon sedan heter Ahn-za Malm Lund
Vad jag gjorde igår är kul
Filmerna på Adam är kul
Vi är sjukt mätta
Hasse Ahro har sjuk pondus
Leif GW är "lite sådär speciell som professorer brukar vara"


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0