Tablå för de handikappade

Jahaja,
idag ska jag hem till Halmstad igen, men inte förrän om typ 7 h. det enda jag ska hinna innan är äta, ge mig själv en spruta, duscha (tar ju lite längre tid än vanligt, men ändå) samt supervice:a mamma när hon packar min väska.
Således tycker jag att jag kan fördriva lite tid.
När man är krympling ligger två saker rätt nära;
1.Läsa bok
2.Glo på tv/film

Eftersom jag under min hemmavistelse redan slukat en bok på 800 sidor, tyckte jag tv lät bättre.
Då slår tv.nu mig i ansiktet.
Det är inget bra på tv...alls. Och det nästan värsta var att se Tv4+ tablån - kolla på det här liksom;

  • 15:30 Leilas jul
  • 16:00 Leilas jul
  • 16:30 Leilas jul
  • 17:00 Leilas jul
  • 17:30 Leilas jul
  • 18:00 Leilas jul

  • HERREGUUUUD (med PP-rösten) de måste nog skämta.
    Jag avskyr Leila...och två och en halv timme med henne känns inte alls som en bra söndag.


    Over and Out


    Kommentarer
    Postat av: Jeanette

    ÅHh lider med dej

    Postat av: frugo

    Blir du förvånad när jag säger att jag också avskyr Leila? Hon är om möjliogt värre än dendär förbenade Nigella.

    2008-12-28 @ 13:27:34
    URL: http://duagava.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0