Till GoLive, och de det kan beröra...

Hej GoLive,

Jag känner att vi måste prata med varandra.

Under den månaden vi träffats (nästan varje dag) har jag försökt och försökt att rädda och upprätthålla vårt förhållande, men förgäves.
Jag har givit "oss" mitt allt , tid, slit, nya idéer, medan Du bara sade "nej".
Du gav upp åtskilliga gånger under vår tid tillsammans, men trots detta så gav inte jag upp.
Du ville aldrig göra mig till viljes och se till mina behov, men jag stod ut med dig iallafall.
Varenda litet förslag jag hade på att förbättra vårt samliv sköt du bestämt ner, utan förklaring.
Du gav mig helt enkelt aldrig ditt bästa, och jag känner att jag drog hela lasset, hela tiden.

Jag har nu kommit till insikt att jag inte behöver dig, du är inte bra för mig, och uppenbarligen behöver inte du mig heller.
Därför känner jag att det är bäst att vi går skilda vägar,
Jag vet att det känns svårt nu, men jag tror verkligen att det är för bådas bästa (innan någon av oss verkligen skadar den andra dvs.)

jag önskar dig "lycka till" och hoppas att du förstår

// Klara


Kommentarer
Postat av: GoLive

det är inte dig det är fel på, förlåt. Det är mig. Hoppas vi kan vara vänner?

2008-12-16 @ 14:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0