två listor...

Ännu en helg har blåst över och två listor har på något sätt skapats.

Den ena innehåller sexton punkter och kommer under inga omständigheter publiceras här. Jag kan dock avslöja att den har att göra med saker man kan göra.

Den andra kan jag dock dela med mig av (även denna innehåller sexton punkter)

Man kan INTE;
se på bras-dvd utan att dricka blåbärsglögg
tro att den snabbaste vägen från ena till andra sidan av ett bord är ngn annan än den under bordet.
beställa mat från Milano och tro att den ska komma inom två timmar
titta på idol-Kevin utan att le
avslöja vissa saker för vissa personer utan att bli korsförhörd (engagemang i mitt liv, ngn?)
sova till kl 13.50 en lördag om man vill hinna till bolaget i stan
låta bli att impulsköpa den juliga Absolut Vodka-flaskan
stå emot osthjärtan på McDonalds
åka buss hem från Eurostop med mig och Lina
missa att köra när man får grönt för att man har dansbandsdisco i sin volvo
fastna en lördageftermiddag till serien "Groomer has it" på animalplanet
stå i kö på morfars
önska låtar av dryga dj:s
vänta på sin tur när man hämtar ut sin jacka
låta bli att pruta när man ska köpa körv mitt i natten
sluta skratta när man kollar på gårdagens filmer



Over and Out







Kommentarer
Postat av: Monixx

Hehehe, diggar dina listor! ;-)

2008-12-09 @ 12:41:00
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0