Bättre sent än aldrig...

Sådärja, då har jag äntligen kommit igång...
Egentligen lovade jag ett större antal personer hemma i storstan att jag skulle börja  blogga "direkt" när jag flyttade ner till Halmstad (detta för att det är svårt att hålla alla uppdaterade via telefon)...detta var alltså   i slutet av Augusti...så hur tycker jag att det gick med att börja "direkt"? Halvbra får jag väl säga ; )

Men men, nu när jag hatat ihjäl telia för att de misslyckades med mitt bredband en längre stund och helt sonika skickade pappsen på dem har jag fått igång skiten och har alltså ÄNTLIGEN internet hemma i min lgh ( hoppar och klappar händerna av lycka).

Mycket hände under de sista månaderna 2007 och den första 2008;

  *jag flyttade från mitt kära Vasastan mot sydvästligare breddgrader
  *jag tog tag i studierna vid Högskolan i Halmstad
  *jag hamnade i VÄRLDENS BÄSTA klass och träffade ett helt gäng toksköna människor
  *jag bodde i Bengans lgh ett bra tag, innan jag köpte en egen lgh (som är min, bara min -> vuxenpoäng)
  *jag träffade ngn... hade ett par fina stunder, för att sedan bli av med denne ngn.
  *jag firade en av de bästa nyårsaftnarna i mitt liv, vilket jäkla röj!
  *jag festade "lite grann" :D
  *jag har redan varit på akuten i halmstad (dock inte för min egen skull...hmmm)
  *jag har klarat delkurs A, 30p (weeei)
 
Sådärja, lite kortdraget vart detta, men mer detaljer får väl dyka upp under tiden antar jag.

Over and Out.


Kommentarer
Postat av: pg

jag saknar bengan.

2008-02-04 @ 22:46:53
URL: http://pege.blogg.se
Postat av: vansinnet

Jag känner mig gammal. Jag har inte festat "litegrann" eller "alls". Fast jag har skaffat vuxenpoäng, dvs bulle i ugnen och en kombi. Idag har jag skruvat ihop spjälsängen och rensat garderoben. Jag är ruggigt huslig och det skrämmer mig.
Dessutom har jag blivit besatt av ett kinesiskt spel.

2008-02-06 @ 19:23:37
URL: http://duagava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0