exhale...

Såja, nu är det över, slut, finito...eller ja iaf. för en stund. dvs. om jag behöver skriva omtenta e det typ en månad tills dess. Som säkert många vet eller har gissat har ja skrivit tenta . (därav den på tok för dåliga uppdateringen av bloggen senaste dagarna- ursäkta) Senaste veckan har egentligen alltså varit vikt åt pluggande och en eller annan intervju åt valberedningen. sedan HUR mkt exakt jag har pluggat lämnar jag nog åt fantasin denna gång ;)

Tentaperioder är aldrig lustiga historier, men denna var nog ganska chill ( kan bero på seriositetsgraden). Läst och bläddrat mest. Som den sanna satsaren jag är har jag hållt på mig med flit ett tag, så tentan skulle bli en riktig "urladdning". (detta är alltså bara delvis sant, sen om det är den frivilliga delen, eller att jag ska ha hållt på mig som är lögn, låter jag er kära läsare spekulera i själva ;-) )
Den biten är iaf över nu, och jag Är mer taggad än någonsin ( kanske FÖR taggad?)

Förutom pluggandet har veckan bjudit på diverse. Min kära vän goesen (Henrik) från sthlm tittade förbi helt random på en kaffe- trevligt att få en go kram av honom igen.

Sedan var det ju den där dagen...det där gudsförgätna datumet. Alla stjärtars j*vla dag i torsdags...
Missförstå mig rätt, visst är jag lite småbitter över att vara singel ibland, men INTE för att det är alla hjärtans dag. Nej, jag har alltid varit anti valentines, jag anser att älskar man ngn på riktigt så är det lite mer romantiskt att visa det spontant ngn annan dag än just choklad- och blomindustrins absolut mest uppskattade nalle-besudlade dag.
Så, hur firar en anti-valentine tjej denna dag? Självklart på östergård med sina bästa tjejjer (minus tre) och en låda vin :D en sjukt stökig kväll med många skratt och lite stoj.
Sedan att jag lyckades reta gallfeber på en viss herre över telefon med mina behov och "itches" är ju bara vardagsmat, typiskt mig kan man nog säga.

Jag saknar min kära syster lite och skänker en tanke till fina Schnuffie, som ligger på sjukan helt hög på morfin. kan man vara helt såld och längta efter ngt, utan att veta vad? har fortf. den känslan. mkt mkt märkligt. kan det vara den där herren som jag inte riktigt kan bortse från...är det för att jag inte borde?

Jahaja, så sitter man här... en alldeles underbar lite lina i köket o fixar m mat... mousserande på kylning och resten av spriten på bolmens. Det ska bli en kanonkväll med action-fylla och hela MKV eliten, som vanligt- när det nalkats tenta. Ett skönare gäng än vårt, det får ni leta länge efter.

Man ska som bekant inte ha för höga förhoppningar... det skiter jag i, jag har längtat och väntat på detta mina vänner.  det är alltså såhär det känns- att få andas ut.    bättre än väntat tror jag minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0