fredagspuls...

Mina damer och herrar, det är fredag- gratulerar på fredagen gott folk!

Gårdagen blev inte särskilt aktiv, och jag har nog inget att rapportera...alls. Förutom att jag för första gången på ganska länge inte pratade med ngn...ALLS. inte ett telefonsamtal, inte ett "tack så mkt." till en expedit...inget! Det var ganska skönt faktiskt.  Social tjej.

Snart ska jag dock ta tag i mitt liv lite, dvs. knalla in mot stan (utan min iPod, goddamit!) , möta Louise (aka Maneater) vi ska på bolaget inför morgondagens strapatser, äta en bit mat och sen ska jag ta mig förbi GT och Malin (aka Yiiii-ha, Brommamamma, danger) för att hämta allt jag lämnade där i onsdags.

Kom på ett problem, som jag tänkte få lite hjälp med. Jag fick tre st nya krukväxter ( kollar tre ggr. så jag inte råkat skriva "kukväxter" ) Alla dessa måste få namn, då det är obligatoriskt när det gäller mitt hem. Mina gamla (dvs. de på surbrunnsgatan) hette ju som vissa vet "Sixten" och "Perka", bra namn- men det kan behövas nya nu...
Förslag är alltså, gärna med motivering och helst killnamn.

Dags att klä på sig nudå? Eller jag kanske ska göra som Louise och jag diskuterade- kanske ska gå runt och vifta lite istället? som en kul omväxling...
well.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: vansinnet

LUDDE! För att hylla den gamla Goffe-tiden. (Och om du skulle råka glömma kukväxten och den skulle råka bli luddig och bortglömd så kan man skylla på att det är hans personlighet!)

2008-03-01 @ 12:35:00
URL: http://duagava.blogg.se
Postat av: Anonym

kajsa bajs, åsa aids o carl anal

2008-03-02 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0