lugnet före stormen...

Såja, fredagen flöt på under skratt och stoj ( inte helt ovanligt i vårt sällskap) - en lugn och skön afton med let´s dance, hjälp och babbel.

Mat fick vi också- som INTE var för stark. ;) Gårdagens skönaste replik : "Asså, är han rätt snygg, eller behöver jag bara ligga?"   störtsskönt och jävligt rätt ( Det är rätt)

Vi drog oss mot gladan och efter lite fråga olle och vänner knöt vi oss som små prinsessor :)

Dagen började med strålande väder och en långpromenad med pege på östra stranden. därefter knatade vi till färghuset och kollade på tapet till mitt sovrum. tjusigt! Det blir nog grått med en spexig fondvägg.

Som brukligt på lördagar blev det en systemet-runda  ( jag har inte sett något så löjligt som den låååååååånga kön på bolaget på väldigt länge) när vi äntligen kom ut mötte vi Mike och Määäärtin och tog en brunch på stan.
Nu sitter jag och filosoferar över kvällen som kommer. Det blir schlager, det blir mina flickor, det blir inflyttningsfest på GT...men blir det mer? Inte helt otroligt att vi blir aspepp och springer ut i natten och gör vilda halmstad osäkert ännu en gång. haha ( där fick jag en koppling i huvudet mellan  "göra stan osäker" och "osäker tjej" )

Kläder, dusch osv... vilken outfit? vilka smycken? hmmmm. ( i-landsproblem av allra högsta grad? ooooh ja)

Jag har börjat längta efter något, och det absolut fantastiskt MEST jobbiga är att jag inte har en aning om vad det är, men jag kan komma på mig själv med att gå och vänta.... Jaja, förhoppningsvis visar det sig väl med tiden.

Hmmm om man kunde få bli lite kär kanske? eller njaej- det är jag ju inte så bra på uppenbarligen.

Inte är det nästa veckas tenta jag längtar efter heller, men när den är över blir det kalas mest hela natten.

Nu ska jag väl styra upp mig själv kanske...eller? Nja om en stund.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: osäker tjej

alltså, ehh kommentaren, känns kul att du tycker den var bra och så. ehhh... jag ska nog våga säga den igen isf. eller vad tycjker du? ehh..

2008-02-09 @ 17:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0