rubrik...

Jag kommer inte på  någon bra rubrik, så det hoppar vi över.

Dagens aktivitet; tv-tittande- bara. Kommer nog inte göra ngt mer vettigt alls faktiskt. så är det ju ibland på torsdagar.  Jag är nog inte så spännande att umgås med heller, så det får bli msn-kontakt istället.

Tittar man på tv hela dagen, så lägger man märke till knasiga saker;

* Såg en trailer för "About a boy", När de hade översatt " Give me five " i textningen, tyckte jag helt seriöst att de skrivit " Ge mig LEM!" haha, jag är bra skadad alltså.

* Det finns på tok för många riktigt dåliga reklamer, ett par exempel ;( jag orkar inte motivera idag, kan bli en annan gång)
Mekonomen- läskig unge som säger " jag äälskar att fika"  ( de gör reklam för en bilbarnstol )
SB12- Den med två stirriga tjejer som pratar om ngn kille.
coop- Hon den där irriterande jefla skåningen som pratar om skidåkning.
118 003- Alla deras reklamer, men kanske främst hon som sjunger och "dansar", och ser väldigt smart ut.
telia- samtliga reklamer där det bara syns föremål mot vit bakgrund. det spelas plinkande musik och hon som INTE KAN PRATA gör voiceover ( kan man inte prata kanske man kan jobba med ngt annat?)

* Det verkar för en gångs skull gå bra saker på tv idag, konstigt- för torsdagar brukar vara en kass tv-dag.

Jaja, nu blir det nog lite popcorn tror jag. återkommer ev. senare


Over and Out


Kommentarer
Postat av: frugan

Jag älskar verkligen att du stör dig på samma saker som jag. Det är det som gör att vi passar så bra ihop.
Det, och kärleken till Tony.

2008-02-29 @ 00:50:52
URL: http://duagava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0