skadad...

man blir lätt lite skadad av att läsa kurser som ex. "medieanalys". jag har problem med att kolla på tv nuförtiden.

anledningen till att jag skriver detta inlägg är att jag just såg MQs reklam ( den med ett gäng somriga, glada människor i typiska " ikväll ska vi grilla" kläder som står på rad och "bumpar" höfter mot varandra.

JAG KLARAR INTE AV DEN!!!

jag blir lite arg varje gång jag ser den och själva reklamen gör att jag inte ens vill gå till MQ och titta på kläder. Ett misslyckande av reklamaren där, kanske?


Over and Out

Kommentarer
Postat av: frugo

Än fast jag är en helt outbildad person blir jag också sjukt skadad av alla reklam. Mest läkemedelsreklam, och speciellt den för Losec Mups med den där fula tjejen som säger "Starkt att stå för sin sura mage!" Kan hon bara GÅ HEM!?!?

2008-02-28 @ 10:06:31
URL: http://duagava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0