söndag...

Och allt vad söndag innebär...

OFTAST så vaknar man sent och tar på sin höjd en promenad till Maxi, för att handla lite smarrig mat (och ISGLASS!) Sedan slöar man på soffan mest hela dagen och funderar över gårdagens eskapader, tittar på fotona och skrattar.
Så även idag.

Gårdagen rann iväg till Louise och bolmen, fördrink var det tänkt- men det blev hela förfesten istället. Johan och pappa Niclas kom ångande och stökade omkring en hel del, fina gossar är det. :D

Sedan blev det ju mååååne som vanligt och en massa folk och stök ; ). sent hemma och nattmacka här med peegee (det är rätt).
SÖmn en bit in på dagen och sedan allt ovannämnt
NU chillar jag i min ensamhet på östergård och funderar över morgondagen helt enkelt.

Har kommit så pass långt att jag ska; promenera m bästa Lina, plugga, mäta väggar, och gå till halmstad färghus och beställa tapeter. Det får räcka för nu.

Nu ska jag se om det finns ngt som inte är helt värdelöst på tv.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0