02.23...moët & Chandon - ta den direkt!

BesTök...så stavas de senaste dagarna i mitt liv.

Först ramlar man på herr Ellius o co på caféet och senare Frösakull/Fiesta huuuuuur kul som helst. Skön   T att se dem igen och kvällarna blev ju inte direkt lugnare av att de var här ( Eller vad säger vi om att vakten på cafèet verkligen var ARG på mig, för att jag borde lugna ner mig)

Jobbjobbjobb med Fina Lina och ingen rast,ingen ro innan nästa bestök helt random ramlar in. Sebbocop och kompani förgyllde vår tillvaro på vilda västkusten med affischering, epilering ("Det här är ju BARA dumt"), alkoholkonsumering som hette duga (Hur många "Höger-vänster med JD och cola körde vi på förfesten?)
Inte nog med det! vem hamnar i fyllecell första kvällen (fyra flaskor Moët bara) och kompenserar den andra genom att ringa upp sin mor vid ett och be om 3000 kr. Sagt och gjort...3000 fick han. Sen hade han bara 48 kr kvar på vägen hem...varför?
Jo, för att han (trots TOKIG förfest och dessutom vip-erbjudande på gratis rosévin fram till 01.00) först kallar in en Moët kl. 01.10...sedan räckte väl tydligen inte det, för kvittot som återfanns dagen efter (som aldrig ljuger) skvallrar om att en till likadan beställning ram´lade in 02.23. Bra gjort, då stället stänger 03.00 ( Vad i Helfwetet!?)

För övrigt har vi ett nytt erbjudande på Bettans, för varje Caffe Latte du beställer, bjuder vi (jag och Lina...dvs. Bettan och Bettan) på en dansk skalle, utdelad från sittande ställning på bardisken - kom och köp!!!

Nu måste jag duscha, jag luktar gammal grek (nej, jag är inte rasist - det ligger bara bra i munnen/fingrarna)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0