Clarie

detta är lina som gästbloggar .
vill lite snabbt bara berätta (de flesta är välbekanta med det) men Klara är den bästa tjejen som finns.
Snygg? jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!  (fler utropstecken)
Snäll? ja (de mesta utropstecken)¨
Genuin? (finns inget bättre)


Hon fixade för örvrigt jobb till mig idag, vilket jag älskar henne mer för. (om så är möjligt) Mami är lite småförälskad i henne nu. Och hon lovade att kommai morgon och handla. Mys,,....

Nu blir det mera firande, och mer sällskap. Vi trivs. Ha det fint alla underbara. Vi saknar er.

(och ni i stockholm, förstår att ni saknar henne, jag är tacksam att jag får träffa henne varge dag.... suck on that ;)  )))

puss darlings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0