Cunnet

Jävlar vad jag gästbloggar..

Den senaste tiden.. det vill säga dryga 3 månader kanske... har jag umgåtts med dessa sänken..men jag gillar det för jag är ett litet sänke själv.. eller en daggmask som en kille så glatt uttryckte sig för några dagar sen. skabb luktade jag också.
oj förlåt det är emma från halmstad här..
har ganska mycket känslospritt inom mig just nu. som jag gjorde tidigare i min egen blogg idag tog jag det i punktform. ahh där tänkte jag på sär        skrivning hahaha.



neee kom inte på några punkter. eller jag kommer på massa egentligen men DU kommer inte läsa denna bloggen så det tjänar ingenting till det.




Som jag sa tidigare i min blogg så är vin gott och vi är studenter så ikväll är det utgång till caféet. och det ska bli så jävla kul. är med mian bästaste halmstadbor klara (ägare av denna blogg) och lilla lina. sen är min kusin på besök också. vilket är jävligt uppskattat.

imon blir det sjukt mycket fest eller fiesta eller båda haha.. rix fm festival typ och jag hörde ola på P3 idag och han va sjuuuuukt exalterad för sitt halmstadbesök.. tänkte även på sär      skrivning nu me.

just nu: lina och klara peppar som fan till musiken. det är någon markoooliolåt (särskrivning) och klara rider som fan till de. ahhh precis jag har likadant ansiktsuttryck som du/ni har just nu.. fattade inte mycket där.

neee nu ringer vi taxi..

puss och tja och hej då och ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0