"en flying crow, tack"

"Vad är det?" undrar du... Det är ett högt glas med vodka, utan is...istället tar man fram en död kråka ur frysen, lägger i den lite snyggt och rör om. (Kan dekoreras med ett cocktailbär).

Uppkomsten av denna drink kallas förfest hos emma cunow, eller ja rättare sagt TVÅ förfester hos emma cunow, varav den ena innehöll en död kråka i en korridor och dennes mystiska försvinnande, den andra (tre dagar senare) innehöll det traumatiska återfinnandet av nämnda kråka i emmas frys, brevid glassen (som tur är i en påse). Men vilket psycho har lagt den där?

Konstigt nog känns det där inte jätteskumt när det gäller vårt gäng...Vill du gå på förfest med oss?

OK, what else?
Club Moskva (Hur gick det för mig och Lou att dricka den största ölen?)
Jobb (Bättre och bättre dag för dag, och på hotellet går jag numer under namnet "Bettan")
Fotbollsfinalen ("Hej emma, det är Klara...det är ju final ikväll, vi ska väl dricka öl?" på den vägen är det...)
Monday igen, fast jag inte skulle (dock tidig hemgång, då jag tappade sugen rejält)
Tjejkväll med massa skratt, sthlmare och bowling (kan ha ringt en MASSA folk på hemvägen)
Mer jobb

Nu börjar Klara bli så desperat att alla som ser typ "ok" ut i verkligheten automagiskt förvandlas till följande fras:
"mm, ANYDAY *gillande nick*...a GOOD time" Det är fan inte ok ens.
Inte kommer det bli bättre av att omringas av halvnakna karlar på jobbet i sommar, damnit.

Imorgon är jag ledig och det kommer innebär schteeeeek på Tylösand med fina Lina (ja, vart ska jag vara på min lediga dag om inte på tylösand, 100 m från arbetsplatsen?) haha.
Nej, men är det till att jobba på brännan ska man ju vara på bästa platsen liksom.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0