i brist på energi

eftersom jag är alldeles för lat för att starta min egen blogg och logga in och allt sånt jobbigt :P passar jag på nu.

Jobbat en massa på senaste, mest varje dag faktiskt. Bettans är underbart, härliga människor och UNDERBAR utsikt över hela tylösand. Det är faktiskt inte så påfrestande att servera vin och tappa öl. Dessutom lär ju Viktor oss en och annan fräsch (!!) sommardrink. Arbetskamraterna då?

Klara - Välkänd för alla som läser denna bloggen , vi är inte normala när vi arbetar, stackars kunder.
Malin- Härlig vimsig blondin som gärna går hem i tid
Mattias- Ung & Underbar sushikock som helst av allt hade velat jobba mer med mig och Klara. Dök häromdagen upp på jobbet med en praktfull blåklocka under ögat.
Lau- sjukt skön sushikock som förgyller dagen med sina sköna kommentarer som: aaaaaaaaaaaaaaanars? och Baaaakhhhhoom, ( ja han uttalar det så) . Passar dessutom gärna ¨på att skämta lite lätt när man är som mest stressad

Det är väl dom man jobbar mest med, men resten av gänget är hur sköna som helst också. Akvarell-stoffe är ju en klass för sig. ha ha.

Imrogon byter jag officiellt adress, Österängsgatan med Klara som sambo är det som gället- Nu blir det inte nådigt. Jobbar ihop, går i samma klass OCH bor ihop. Jo man tackar. Hon är ju bara tacksam om varje dag skulle se ut som denna när hon kommer hem ifrån jobbet.

Nu gastar hon i bakgrunden-. Så jag tänker ta ett glas vin med henne. Imorgon blir det all in efter jobbet när syster och co kommer på besök.

Fridens-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0