Klara på Bettans...

Sommarjobbandet är i full gång, kära vänner. De flesta dagar börjar på samma sätt, jag stiger upp en kvart senare än vad jag borde, stressar i mig lite knäckebröd och kaffe, hastar till bussen och svidar väl framme om till min helvita mundering och sätter igång.
De allra flesta dagarna är det full rulle och inte mkt tid över till att fundera om bra blogginlägg och sådant, därav bristen på aktivitet.

Man blir ju som känt mer och mer van och säker ju mer man gör ngt. Numer är jag alltså en hejare på att sälja mackor, tappa öl, öppna flaskor, göra "avancerat" kaffe, hälla vin och sånt.

Lina har anslutit sig till Bettans Bar och har även hon blivit varm i kläderna med alla sysslorna där uppe på terrassen vid havet. ( jag vet vad ni tänker..."stackars kunder" )

Så, nu vet ni alltså att anledningen till att jag bloggar mindre är att jag jobbar mer. :)


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0