Nej jag vill inte!!!

NU kan jag inte hålla tillbaka det längre, gör jag det kommer jag explodera i ett hatutbrott utan dess like typ på jobbet när en kund frågar om vi har sojamjölk till latten eller ngt...

Alltså, jag måste rada upp några exempel på f-ing jefla Jamba saker (och liknande) som jag inte vill ha, jag vill inte se en enda till reklam om dem och jag vill inte ens höra ordet "jamba" LÄMNA MIG IFRED!!! (ja, så mkt stör jag mig att jag skriker med utropstecken)

Jag har svårt att tänka mig att någon överhuvudtaget vill:

Ha en låtsas röntgen-pryl för att kunna låtsas kunna se igenom folks kläder på sin mobil.
Ha en vibratorsignal som är "hårdare än hårdast"
Ha en "lögndetektor" i telefonen
Ha en ringsignal som låter som en prutt
Ha "mega-balla teman" (typ dödskallebling, brinnande hjärtan osv.)
Tävla via sms för att vinna ngt, när bruden i reklamen har stans jobbigaste jävla röst och dialekt.
Ha den där satans kaninen som ringsignal ( hör jag ngn som har den så finns risken att jag självantänder)
Ha en jäkla fejk-radar "för att se vem som är i närheten" ( tips: kolla runtomkring dig då istället för att stirra ner på mobilskärmen...duh!)

Vidare måste jag störa mig lite mer på just reklam (såklart)

OB pro-comfort, lär er formulera era reklamer. ( Har man problem med att få tampongen på rätt plats behöver man inte en ny sorts tampong, då behöver man en anatomilektion) Hade ni däremot sagt "rätt läge" hade jag kunnat hålla med er.

AMF pension....varför har ni en reklam som ser ut som en släktträff där en ensam (dessutom ung) kvinna står och sjunger att "girls just wanna have fun"? hur har det med pensionssparande att göra?

Så, nu kanske jag fått ur mig lite grann av frustrationen. Nu ska jag återgå till chill och skratt med Lina, sen ska vi ordna inför kvällen ( som förhoppningsvis kommer innehålla kära återseenden )

Musiktips: Maroon 5 feat. Rihanna - If I never see your face again.  Jag är kär.




Over and Out

Kommentarer
Postat av: Kanske en trevlig kille

Jag måste få rätta dig Klara .. AMF Pension har faktiskt en poäng om du tittar på hela reklamen .. den unga tjejen (och hennes orkester) åldras i varje klipp och i slutet är det pensionärer som står och lirar .. jag säger absolut inte att det är en bra reklamfilm men jag tror att åldras med glädje kan ha något med pensionsparande att göra .. haha .. du har inte en aning vem det är som besserwissrar dig va ??

2008-07-16 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0