Sommardag med guldkant...

Igår hade vi en rätt chill dag, med lite bakisbetoning, som avslutades med middag med några av tjejjerna hemma hos mig.
Eftersom jag var ledig idag med ( och alla andra också - kors i taket!) Så smed vi en plan att dra till Båstad och schteeeka lite. Sagt och gjort, strax efter tio imorse packade fem glada tjejjer in sig världens fräsigaste saab och drog till "Böstad" (hååååla)

Vi strosade lite i staden där allt och alla heter Knut, och som kunde erbjuda fler roliga skyltar och syftningsfel än jag sett sammanlagt senaste månaden. Vädret var väl sådär , men vi skymtade ändå en och annan modebloggare och fick varsin kanonfin solhatt.

Som brukligt sprack det ju upp framåt ett-tiden och då var det snart dags för kändis-volley nere på stranden...NU kommer det värsta.
Jag brukar inte vara den som tycker det är fantastiskt/läckert/VIKTIGT att se/möta kända personer...alls. När man var sthlmare och sprang på stureplans premiärer och tematjaffs sprang man på "kändisar" titt som tätt, och jag har aldrig blivit barnslig och till mig över det.
Första gången jag fick fnatt av att se en kändis var när jag såg Brad Pitt i New Orleans på en filmiinspelning, men....hallå...det är BRAD PITT! (och han stod jättenära, och tittade på mig)

Idag, mina kära vänner hände det igen. Jag blev som en tonårsförälskad liten flicka, som bara ville gny och hoppa upp och ner. Jag såg den (förmodligen) enda svenska kändisen som kan få mig alldeles till mig. Vi talar naturligtvis ( som vissa säkert redan listat ut) Om Christian "Chippen" Wilhelmsson. Jag borde säkert skämmas, men jag kan inte hjälpa det. Hade han pratat med mig hade jag stensäkert sagt ngt smart och sexigt som " tihihi....eeeeeh"
Jag hävdar fortfarande starkt att jag vill gifta mig med honom. So in Love.

Nu ska jag tvätta klart mina praktiska vita arbetskläder, dricka ett glas vin eller två och umgås med mina små prinsessor.


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0