Veckans drinktips...

Jag har alldeles nyss kommit fram till att jag varje vecka ska tipsa om en ny och spännande alkoholhaltig drink.
(Detta har redan tjuvstartats med "EN FLYING CROW, TACK")
Denna vecka är det ngt helt annat jag ska tipsa om.

Dansk Skalle
4cl Gammeldansk
1cl Jaegermeister
1cl Fernet

Häll i shaker, skaka...skalla shakern lite, servera i shotglas med med pölse/wienerbröd vid sidan av...ska kännas som en riktig dansk skalle när du dricker den.


(det är alltså inte den danska skallen jag och lina vill ge caffe latte-kunder)


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Emily

Min pappas bästa drinktips är ett stort glas med hembränt. Och så lägger man i ett lingon. (Tycker man dock att det blir för mycket bärsmak och alldeles för sliskigt, så kan man ta bort lingonet!) :-)

2008-07-31 @ 08:43:59
URL: http://duagava.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej gumman! Kommer du ut till Agön nå? Åker ut idag ja och blir där 10dagar tror ja. Vore kul om du skulle ut nåt! :) Saknar dig! Puss

2008-08-01 @ 09:55:46
URL: http://ebbahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0